MultidataSoft » Implementare Oracle E-Business Suite si Business Intelligence cu fonduri Europene

Articole


Oracle Data Visualization

13-10-2016

Digital Transformations – Who is changing the game on premise si on-cloud +++

MULTI DATA SOFT SRL a implementat un sistem informatic de tip ERP, finantat prin fonduri structurale!

22-12-2014

S.C. MULTI DATA SOFT S.R.L. derulează începând cu data de 02.01.2014 proiectul “INTEGRAREA FLUXURILOR INFORMATIONALE ÎN CADRUL S.C. MULTI DATA SOFT S.R.L. PRIN ACHIZIȚIA UNUI SISTEM INFORMATIC DE GESTIONARE A RESURSELOR ÎNTREPRINDERII”, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare nr. 1651/331/30.12.2013, Cod SMIS 46420, încheiat cu Ministerul pentru Societatea Informaţională în calitate de Organism Intermediar, în numele şi pentru Ministerul Economiei , în calitate de Autoritate de Management. +++

Optimizarea si imbunatatirea proceselor de business cu ajutorul Oracle E-Business Suite

29-11-2012

Nicolae Ciutescu, Director General, Multi Data Soft, 30 octombrie 2012, Oracle Day +++

Vanzari inteligente folosind Oracle CRM on Demand

10-06-2012

Multidatasoft a finalizat cu succes implementarea Oracle CRM on Demand pentru echipa proprie de vanzari si dezvoltare a afacerii.     +++

Implementare Oracle E-Business Suite si Business Intelligence cu fonduri Europene

24-04-2012

Firma Partener SRL din Bacau a finalizat cu succes implementarea Oracle E-Business Suite si Business Intelligence printr-un amplu proiect de modernizare al sistemelor informatice ale organizatiei. Activitatea integrata de implementare si punere in productie a fost realizata de Multidatasoft iar finantarea a fost obtinuta de la Uniunea Europeana pe axa 3.3.1 +++

Toate articolele

Implementare Oracle E-Business Suite si Business Intelligence cu fonduri Europene

Tinem legatura: Facebook Linked In Twitter Youtube
 
Firma PARTENER a luat fiinta in 1996
 
Principala activitate: comercializarea de aparate de sudura, scule electrice, pompe, hidrofoare, generatoare de curent si sudura, compresoare de aer
Reprezentant in Romania ai unor producatori consacrati de aparate de sudura Telwin, Lincoln Electric si Tehnoweld
Prezenta la nivel national prin reteaua de magazine proprii si prin intermediul partenerilor in franciza
Fiecare magazin propriu are centru de service si stoc permanent de piese de schimb si personal calificat
 
 
Obiective firmei PARTENER au fost:
  • Imbunatatirea fluxului logistic si rentabilizarea procesului de analiza a societatii
  • Optimizarea fluxului de aprovizionare si stocare
  • Sistem de management al procesului de service
  • Optimizarea fluxului de desfacere si a relatiei cu clientii
  • Optimizarea fluxului financiar – contabil
  • Informatie manageriala precisa si in timp real
  • Sistem informatic integrat - loc unic de stocare, analiza si consultare a informatiei generate de procesele existente
 
Decizia managementului companiei a fost bazata pe:
 
Referinte Oracle Apps in gestiunea financiar-contabila, a stocurilor, aprovizionarii si desfacerii, productie
Referinte Oracle in sisteme de analiza manageriala
Flexibilitatea solutiilor Oracle Apps
Suita de aplicatii complet integrate
Platforma informatica bazata pe implementarea fluxurilor de business
 
ERP
  • Implementare Oracle Financials, Purchasing, Inventory, Order Management, Depot Repair, Business Intelligence, MSCA
  • Integrare proces achizitie Partener
  • Facturarea la magazine direct din Oracle
  • Integrare cu casele de marcat fiscale
 
Implementare BI SE1
  • Crearea universului de date prin definirea cuburilor pentru componentele analizate
  • Obtinerea urmatorilor indicatori de performanta:
  • Vanzari+marja bruta vanzari-discounturi (comparatii, pe magazine, pe tipuri de client, pe zone geografice, pe canale de vanzari, pe linii de business
  • Risc valutar (achizitie vs vanzare; comanda client vs livrare; facturare  vs incasare)
  • Analiza profitabilitate, venituri, cheltuieli pe pct de lucru
  • Indicatori bilantieri (total companie, pe pct de lucru)
  • Achizitii (pe tipuri de , pe tipuri de articole, pret achizitie per articol dupa mai multi furnizori
 
 
BENEFICII:
  • Sistem integrat, cu o singură bază de date
  • Reducerea numărului de aplicaţii aflate în uz
  • S-a eliminat necesitatea introducerii redundante a informaţiilor
  • Consolidarea rapidă a informaţiilor financiar - contabile
  • Sistem performant de gestiune a stocurilor si a activitatii de service
  • O analiza mult mai precisa si mai rapida a rezultatelor inregistrate
  • Sistem de analiza manageriala, robust, facil cu date reprezentate in timp real

Comentarii articole

Nu exista inregistrari in aceasta sectiune.

Adauga comentariu

Trebuie sa va logati pentru a putea lasa un comentariu