MultidataSoft » Produse » Oracle Business Intelligence

Oracle Business Intelligence

Tinem legatura: Facebook Linked In Twitter Youtube

ACCES UŞOR LA DATE

Scopul principal al tehnologiei Oracle Business Intelligence este facilitarea accesului utilizatorilor la baza cu informaţii relevante. Una dintre caracteristicile definitorii ale platformei Oracle Business Intelligence este un element denumit Modelul informaţional standard la nivel de întreprindere. Acesta vă pune la dispoziţie o modalitate de a defini în mod centralizat toate sursele de date de la nivelul întreprinderii, într-un singur loc. Utilizatorii pot obţine rezultatele de care au nevoie fără să ştie neapărat unde se află informaţia şi cum este structurată. În plus, vor fi siguri că răspunsurile vor fi întotdeauna corecte şi bine documentate, indiferent de locul în care sunt afişate.

Multi Data Soft, partener Gold Oracle, vă poate ajuta să construiţi un set de indicatori de performanţă care să vă permită analiza zonelor critice ale societăţii dumneavoastră.

Din experienţa implementărilor de până acum, beneficiarii care doresc să-şi analizeze activitatea se lovesc de numărul mare de clienţi care trebuie urmăriţi, multitudinea de categorii de produse şi particularităţile relaţiei cu furnizorii.

Utilizarea produsului Oracle Business Intelligence crează oportunităţi pentru dezvoltarea companiei nu doar prin faptul că uşurează accesul la informaţii ci şi pentru că acestea sunt organizate şi prezentate într-un mod „inteligent”, fiind accesibile online celor care au nevoie şi au dreptul să le folosească.

Dintre indicatorii de performanţă solicitaţi în cele mai multe cazuri putem aminti:

  • Profitabilitate pe grup, pe companie, pe punct de lucru, pe client, pe grupa de produse, pe produs
  • Analiză rezultate de tipul „bugetat versus realizat”
  • Analiza vânzări după diverşi parametri (client, grupe de clienţi, canale de vânzare, zone de vânzare, agenţi de vânzare)
  • Analiză stocuri
  • Analiză achiziţii

Oracle Business Intelligence Standard Edition One este o soluţie pentru companiile mijlocii completă, integrată şi cu un preţ foarte bun, proiectată pentru utilizarea de către minim 5 şi maxim 50 de utilizatori. Aceasta vă oferă tot ceea ce aveţi nevoie pentru a crea rapoarte şi panouri de bord operaţionale corect formatate, cu posibilitatea de analiză ad-hoc şi pentru a vă consolida datele pentru o viziune de ansamblu asupra afacerii. De asemenea, aceasta utilizează aceeaşi tehnologie ca şi versiunile mai sofisticate, simplificând scalarea pe măsura dezvoltării afacerii.

Tehnologie performantă şi testată – bazată pe tehnologie Oracle Business Intelligence Enterprise Edition evaluată, integrată şi preconfigurată pentru implementare la scară mai mică

 Pregătită să se dezvolte odată cu afacerea dvs. – efectuarea de upgrade eficient la produsele Oracle Business Intelligence Enterprise Edition şi opţiunile de implementare flexibile permit organizaţiilor să înceapă de la un nivel mai mic, dar să gândească în perspectivă

 Utilitate pentru utilizatorii finali – proiectată plecând de la nevoile utilizatorilor finali, caracterizată prin interfeţe simple, dar puternice, care permit o mai mare utilitate pentru utilizatorii finali şi degrevează departamentul IT de sarcinile simple de realizare a rapoartelor.


Oracle Busines Intelligence are în componență:


Oracle BI Server: un motor pentru efectuarea de analize şi interogări, scalabil şi performant, care poate integra într-un mod eficient date din surse multiple: relaţionale, multidimensionale (OLAP), Oracle sau non-Oracle

Oracle BI Answers - un instrument puternic de analiză utilizat în interogarea ad-hoc a informaţiilor existente, printr-o interfaţă web;

Oracle BI Interactive Dashboard - tablouri de bord accesate prin interfaţa web, cu funcționalități grafice avansate de prezentare, cu capabilităţi de personalizare a profilelor de utilizatori, oferind suportul pentru adoptarea deciziilor. Oferă deasemenea funcţionalităţi de export a datelor în diverse formate: pdf, Excel, Word, PowerPoint, etc;

Oracle BI Publisher – soluţia permite formatarea avansată a documentelor şi a rapoartelor pe baza unor şabloane specifice; utilizatorii finali pot defini formatul raportului într-o pagină web sau folosind Microsoft Word, Excel sau Adobe Acrobat;

Oracle BI Delivers – Permite monitorizarea proactivă a indicatorilor strategici, oferind posibilitatea trimiterii de alerte atunci când aceştia nu se află în parametrii stabiliţi; Oracle BI Disconnected Analytics – permite utilizatorilor
vizualizarea offline a datelor, atunci când aceştia nu au acces la internet;

Oracle BI Briefing Books - permite asamblarea mai multor rapoarte într-un document pdf, pentru a fi folosite în mod offline;