Servicii
- Analiza si proiectare fluxuri de afaceri
- Oracle E-Business Suite
- Oracle Business Intelligence
- Selectia si achizitia de hardware si software
- Instalare si configurare de aplicatii
- Integrare si management de proiect
- Instruire utilizatori
- Baze de date
- Securitate si conformitate
- Servicii de asistenta si suport
- Servicii de virtualizare
Servicii de asistenta si suport
Multidatasoft furnizeaza servicii complete de suport pentru aplicatii si tehnologii Oracle, oferind inclusiv posibilitatea de monitorizare continua a acestora.
O echipa de profesionisti, dedicati 100% activitatii de suport, interactioneaza cu infrastructura, sistemele software si utilizatorii clientului prin intermediul unei conexiuni site-to-site VPN, oferind timpi de raspuns foarte mici. Solutia corectiva este livrata rapid, prin metode de acces de la distanta, prin intermediul consultantilor nostri la fata locului sau telefonic, in colaborare cu echipa de utilizatori ai clientului.
Clientii nostri pentru serviciile de mentenanta Oracle sunt companiile medii si mari din cele mai variate industrii (telecomunicatii, productie, banci, utilitati, distributie) care doresc urmatoarele tipuri de servicii:
Suport functional:
- Supravegherea functionarii aplicatiilor Oracle in parametrii stabiliti
- Verificarea si rezolvarea deficientelor de functionare
- Audituri de performanta
- consilierea responsabililor de module din cadrul firmei
- rezolvarea dificultatilor apărute în utilizarea aplicatiei
- operatiuni de inchidere luna/an in aplicatia Oracle
- optimizarea fluxurilor de afaceri implementate in aplicatia Oracle
- instruire utilizatori
- Asistenta tehnica pentru servere
Servicii de suport pe baza de comanda:
- Intretinerea dezvoltarilor/extensiilor custom care permit sistemului sa gestioneze particularitatile financiar-contabile folosite în societate;
- servicii de dezvoltare rapoarte noi, implementari de noi functionalitati precum şi extensii/automatizari ale aplicatiei Oracle.
- Mentenanta aplicatiei si a Bazei de Date Oracle
Serviciile de suport se pot furniza in varianta de abonament lunar, incluzand un nivel de performanta al serviciilor (SLA) sau in varianta de servicii la cerere, in baza comenzilor de lucru ale clientilor.
Suntem alaturi de nevoile dumneavoastra... Alegerea va apartine.